Friday, January 1, 2010

Tahun Baru

Tahun baru bermula, tahun 2009 banyak kenangan pahit dan manis dalam hidup ku. Aku dalam dilema antara subjek yang akan diambil pada semester ini dan semester yang akan datang. Aku nak buat 2 1/2 tahun belajar, tapi tak tahu boleh ke tidak ..... Sem ni jugak aku mula buat projek akhir..!!! tajuk dan supervisor aku dah pilih...

  • - aku bertolak dari tg. malim pada jam 9.00 pagi utk ke KL
  • - pegi IKEA, the MINES dan balik umah dikwa kat putrajaya.
  • - esok aku nak g Hospital Pusrawi.
  • - pada tahun baru ni aku nak belajar bersungguh-sungguh dan cepat-cepat sambung kerja.. Aku harap cita-cita
  • ku tercapai. Aku dan isteriku juga berharap kami akan dikurniakan cahaya mata...Amin...

2 comments:

  1. epi new year!!semuga semua yang dicita2kan akan tercapai n azam yang last tu yang suker dengar tue!!hahaha...tak sabo nk jadi aunty vogue nih..kuikuikui..

    ReplyDelete
  2. insyaALLAH. sama sam,alah kita doakan yer.....

    ReplyDelete