Sunday, January 17, 2010

29 dan 30 januari 2010

salam buat kawan kawan ku semua.....
apa khabar semua? aku harap semunya sihat.
Berbalik kepada topik yang aku nak cerita tentang dua tarikh yang kupilih untuk bulan januari....
Pada tarikh itu ader dua yang berlaku kepada ku dan keluarga isteri ku yang tercinta....
cuba teka apa yang berlaku pada tarikh itu?oklah tak payaah lah teka aku bagitahu semoga semua orang tak tertanya tanya apa yang berlaku yer....
di bawah aku listkan perkara yang akan berlaku kepada tarikh itu:

  • 29 hrbln januari 2010
  1. Adalah tarikh hari jadi isteriku yang tersayang. inilah kai pertama aku sambut harijadi isteri ketika kami hidup sebagai suamisteri.selamat hari jadi sayaang.muuuuuuaaahhh. sayang sangat sayang.
  2. Kedua aku kan bali ke kampung mentuaku yang tersayang.dah lam aku tak balik kampung kerana tak sempat dan budjet yang tak ckp.hehehehe
  3. Ketiga ialah hari jadi ibu yang tersayang.ibu ku yang perit jenuh menjaga aku sejak dari kecil sampai aku dewasa.mama maafkan mat tak leh balik kampung untuk sambut hari jadi mama. mat sangat sayangkan mama.selamat hari jadi mama ,semoga panjang umur dah murah rezeki.
  • 30 hrbln januari 2010
  1. Tarikh adik ipar akan bertunang dengan jejaka pilihannya.aku dan isteri berdua kalian berdua akan gembira dan kekal hingga akhir hayat.

sekian sahaja yang ingin ku coretkan untuk kali ini.

Persoalan?

apa hadiah yang aku nak belikan untuk isteri ini?boleh bg cadangan?

5 comments:

  1. touchingnya...tq abang...i love u so much...!! mmmuuaahhh....!

    ReplyDelete
  2. ala...abe mat..nape reveal nih...tarikh 29 je dah la...30 tu keep it secret ya!!!!

    ReplyDelete
  3. cadangan...bg muni hadiah baby...ha?????

    ReplyDelete
  4. sayang: abg pun syang kat sayang.muuuaahhh.
    salwa: sory lah wa abgmat ingat semua org dah tahu.hehe
    atia: bagi baby dah semestinya....ni adiah untuk kenangan....hehe

    ReplyDelete
  5. tak der niat nk hebahkan...just bertunang je kan...hope paham la ek.

    ReplyDelete