Sunday, June 7, 2009

pening kepala


salam sejahtera semua ..........
aku ada masalah sekarang ni.bukan masaslah rumahtangga tapi masalah kwsp aku ni.potongan kwsp ni masih ader walaupun aku telah lama kerja.bila tanya jabatan dia suruh tefon spa.bila tanya spa kata file aku dah hilang.entah lah macamana buat.tapi aku suruh jabatan buat surat ker spa.dia kata akan ambil tindakan segera.alhamdulilah surat aku dah siap dan dah pos ker jabatan aku.esok aku ingat nak pegi sendiri ke jabatan nak tanya surat itu tapi masalah pulak isteri aku tak dapat cuti.emmmmmmmmmmmmmm.aku tekad jugak akan pergi.sebab duit itu aku nak guna sekarang .maklumlah sem baru unyuk berlajar dah hampir buka .so duit nak bayar yuran lah.oleh yang demikian kawan yang punyai masalah macam aku ni.kita kena turun tanya sendiri baru diorang ambil tindakan cepat.bukan aku kata diaorang tak buat keja ker apaer.maklumlah mungkin file banyak sangat kat diorang mungkin ader yang terlepas pandang......

2 comments:

  1. haishh..lum settle gak pasal kwsp ni? huhu..terul tol la org nih..sy nye kwsp dah "selamat"..hehe..

    ReplyDelete
  2. kalau dah "selamat" leh la pinjam yek.. kalu xsikit..banyak pon boleh...hihi..yat tau ke cmn nk kira kwsp yg kita dapat? kalu ada formula paste la sini..

    ReplyDelete